فروشگاه آرایشی و بهداشتی آرا
0 محصولات نمایش سبد خرید

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ به پرسش‌های متداول

آیا بدون ثبت نام یا داشتن حساب کاربری می تونم سفارش خودم رو ثبت کنم؟

خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت، یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت آراآنلاین بسیار ساده می ‌باشد.

چگونه سفارش خد را ثبت کنم ؟ 

برای خرید از آراآنلاین پس از ایجاد حساب کاربری یا ورود به حساب کاربری خود، کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه نمایید، سپس برای تکمیل سفارش، اطلاعات گیرنده سفارش و آدرس خود را وارد‌ نمایید، پس از انتخاب روش و زمان ارسال، نحوه پرداخت خود را انتخاب نمایید و سفارش خود را تکمیل کنید.

آیا امکان تغییر سفارش پس از نهایی کردن سفارش وجود دارد؟

در صورت تمایل باید با واحد خدمات پس از فروش آراآنلاین  بررسی نمایید در صورت امکان تغییر به شما اطلاع داده میشود.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

بله در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌ توانید سفارش خود را ثبت‌ نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

چگونه می توانم سفارش خود را لغو کنم ؟

برای لغو سفارش با واحد خدمات پس از فروش آراآنلاین  تماس بگیرید، همکاران ما راهنمایی‌ها و اقدامات لازم برای انجام درخواست شما را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

جواب سوال‌هاتون رو می‌تونید در زیر پیدا کنید. در غیر اینصورت از ما بپرسید، ما همیشه به سوالاتتون جواب می‌دهیم.
شرایط کسب امتیاز از طریق ثبت نظر چیست؟
شما می توانید پس از دریافت سفارش، نظر خود را در رابطه با محصول خریداری شده در ایران کالا بنویسید. پس از تایید نظر شما توسط کارشناسان ایران کالا، امتیاز برای شما ثبت می‌شود.تا قبل از تایید نظر امتیاز شما در قسمت تاریخچه بخش امتیازات در صف نمایش داده میشود.
چرا بایستی در حساب کاربری شماره کارت ثبت کنم؟
در صورتی که از خرید خود منصرف شوید ایران کالا در کمترین زمان ممکن مبلغ را به شماره کارت شما برگشت می دهد. مهم است که شماره کارت به نام مالک حساب کاربری ثبت داشته باشید
چرا بایستی در حساب کاربری آدرس ایمیل ثبت کنم؟
کلیه مکاتبات ایران کالا با آدرس ایمیل شما انجام می شود.