0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه
0
هیچ محصولی در سبدخرید نیست.

برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

                                         قوانین ثبت نام 

آراآنلاین یک فروشگاه اینترنتی  و حضوری می باشد که کاربران می توانند در سایت و مراجعه به فروشگاه  رو اقدام به استفاده از خدمات و امکانات آن نمایند. قوانین فروشگاه اینترنتی آراآنلاین به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده می باشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی می باشد.

کاربر گرامی لطفا با دقت موارد زیر را جهت استفاده هرچه آسان تر از خدمات سایت آراآنلاین ملاحظه بفرمایید.

قوانین عمومی

کلیه قوانین ، فرایند ها و رویه های آراانلاین منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده می باشد و عضویت در سایت آراآنلاین از سوی کاربر به منزله آگاهی و پذیرش قوانین آراانلاین می باشد و کاربر موظف به رعایت قوانین مذکور می باشد.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین اعلام شده در صورت به روز شدن، جایگزین توافقات قبلی میباشد.

قوانین ثبت نام

ورود به حساب کاربری و ثبت سفارش ملزم ثبت نام در آراآنلاین میباشد.

ثبت نام و ورود در سایت آراآنلاین  از طریق پیامک یکبار مصرف انجام میشود لذا کاربر باید در حفظ حریم شخصی خود کوشا باید و در صورت بروز مشکل از این بابت،آراآنلاین  مسئولیتی بر عهده نمیگیرد.

در صورت ثبت نام در سایت آراآنلاین اطلاعات مندرج از سمت کاربر باید با ماهیت حقوقی کاربر یکسان باشد، برای مثال در صورت بروز مشکل و نیاز به عودت وجه به کاربر، اطلاعات صاحب اکانت مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از ثبت نام امکان تغییر شماره ی تماس ثبت شده ای که به عنوان نام کاربری تلقی میشود قابل تغییر نیست.

کاربر

کاربر به شخصی اطلاق می شود که در سایت آراآنلاین ثبت نام و اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی آراآنلاین  می نماید.

فروشنده

محصولات ارائه شده در سایت آراآنلاین تماما از فروشندگان و وارد کنندگان معتبر خریداری و به فروش میرسد.

در شرایطی خاص آراآنلاین  این حق را دارد که کالا را از سفارش کاربر حذف و اطلاع رسانی انجام دهد مثل شرایط جشنواره یا دیده شدن مشکل در کالا.

حفظ حریم خصوصی

هدف آراآنلاین حفظ و حراست از اطلاعات و حریم شخصی کاربران و مشتریان خود می‌باشد و در این راستا می‌کوشد. به همین منظور آراآنلاین برای ارائه خدمات خود (خرید، نظرات، بیوتی کلاب، مطالب کاربران و …) نیاز به اطلاعاتی از کاربر دارد که در فرم ثبت نام و پروفایل باید آن‌ها را تکمیل نماید. حفاظت از این اطلاعات بصورت کامل در بانک اطلاعاتی آراآنلاین انجام می شود. آراآنلاین اطلاعات شخصی کاربر را محرمانه می‌داند و این اطلاعات را به شخص و سازمان دیگری منتقل نمی‌کند مگر در مواردی که با دستور قضایی یا اداری طبق قوانین جمهوری اسلامی‌ ایران موظف به ارائه آن به فرد، سازمان یا نهاد دیگری باشد. کاربران باید توجه داشته باشند اطلاعات هویتی ثبت شده در نام گیرنده سفارش نظیر نام، شماره تماس و آدرس هر مرسوله به همراه آن در اختیار شرکت پست جمهوری اسلامی‌ ایران و شرکت‌های طرف قراداد ارسال مرسولات به منظور ارسال سفارش قرار می‌گیرد. آراآنلاین در راستای قوانین خود این اختیار و اجازه را دارد تا نظرات و پست‌های ارسالی از سمت کاربران را ویرایش و حذف نماید و چنانچه مطالب و نظرات ارسالی کاربران مشمول مصادیق مجرمانه باشد، آراآنلاین این اجازه را دارد تا با استفاده از اطلاعات ثبت شده توسط کاربر پیگیری قانونی نسبت به آن انجام دهد.

 

0